7 תשובות
כן
אנונימית
לא את אכלת אך ורק פחמימות
שואל השאלה:
בערב אני לא אוכל פחמימות
ואכלתי גם גבינה לבנה תה ירקות
זה לא הכול פחמימות
אנונימית
זה כלום.. בבוקר ממליץ לאכול טוב אבל לא רק פחמימה עם גבינה ופתיתים... מה את מצפה ממני להגיד.. לא טוב
זה בסדר גמור
אנונימית
בבוקר אכלת לחמניה עם גבינה שזה מעולה ומזין. בצהריים אכפת פתיתים עם ירקות שזה גם סבבה. מה הבעיה בזה? פשוט תאכלי מסודר ובריא ותאכלי מכל דבר קצת. לא להגזים
אנונימית
היא לא אכלה שום חלבון היא אכלה יותר פחמימות רצתה תשובה טובה קיבלה את לא אכלת מספיק...
באותו הנושא: