5 תשובות
עדיף ללכת 3 פעמים בשבוע כי השריר צריך מנוחה ובמנוחה הוא מתפתח
אנונימי
3 פעמים בשבוע בהצלחה וכל הכבוד
בגיל שלך השרירים מתפתחים ומאמץ יתר עלול לפגוע בהתפתחותך.
בלי קשר למספר הפעמים בשבוע בהם אתה הולך לחדר כושר מומלץ לקבל ייעוץ ספציפי ואישי כיצד נכון לך לעשות את הפעילות הגופנית באופן שאכן תועיל לך ולא תזיק.
הסיכונים לגוף הם בעיקר פגיעה בצמיחת השרירים שיכולה להתבטא לפעמים בפגיעה בהתפתחות כמו הפסקת הצמיחה לגובה, או נזק ארוך טווח לשרירים.
לכן תהנה בחדר הכושר אבל תשקיע זמן בייעוץ והכוונה אישית עם מומחה בנושא.
בלי קשר למספר הפעמים בשבוע בהם אתה הולך לחדר כושר מומלץ לקבל ייעוץ ספציפי ואישי כיצד נכון לך לעשות את הפעילות הגופנית באופן שאכן תועיל לך ולא תזיק.
הסיכונים לגוף הם בעיקר פגיעה בצמיחת השרירים שיכולה להתבטא לפעמים בפגיעה בהתפתחות כמו הפסקת הצמיחה לגובה, או נזק ארוך טווח לשרירים.
לכן תהנה בחדר הכושר אבל תשקיע זמן בייעוץ והכוונה אישית עם מומחה בנושא.
זה עלול לעוות את הגדילה והצורה של הגוף
תתייעץ במאמנים מוסמכים לגיל 14 שיתנו רק תרגילים מתאימים וזמן מתאים.
תתייעץ במאמנים מוסמכים לגיל 14 שיתנו רק תרגילים מתאימים וזמן מתאים.
אנונימי
ההמלצה בגילך היא לאמץ תרגילים פונקציונליים (שמדמים פעולות טבעיות) או משחקי כדור שגם עובדים על קואורדינציה. אם ממש רוצה ללכת לחדכ הרי שעבודה נכונה ללא עומס יתר ובהכוונה מקצועית וממקום של הבנה ומודעות - זו הדרך
באותו הנושא: