8 תשובות
לא בהכרח
לא בהכרח אני דתייה וכן בחיים לא הרמתי על ההורים שלי תקול או התחצפתי כן גם אם ממש רציתי (ואני בת 17 עוד שנייה) אין מה לעשות זה ההורים שלנו אבל בתכלס זה תלוי באופי של בנאדם
הרוב פעמים כן ולפעמים לא אבל זה תלוי בילדים ובהורים
בתור דתי אני יכול להגיד לך שבגלל שדתיים פחות מקללים וכו' אז מתייחסים יותר יפה. אבל לא בהכרח וכל מקרה לגופו.
הדתיים שמקיימים את המצווה "כבד את אביך ואמך" בדרך כלל.
אבל זה ממש לא מחייב.
לא קשור
את האמת שכן, רוב הדתיים מחנכים את הילדים שלהם כמו שצריך, תחשבי גם על זה שהם מביאים הרבה ילדים ושאם הילדים לא ייתנהגו יפה אז ההורים ממש ייסבלו