10 תשובות
לפי מה שאני יודע נווה שאנן מתחרדת יותר מאשר בעבר, בעיקר חלקים כמו רחוב התיכון.
ואז מה עם גרים שמה דתיים?
יש להם את השכונות שלהם. שכונת ויזניץ, למשל.
חבר טוב
זה חילונים שחזרו בתשובה=)) בקרוב אצלך חחח=)
יהודיה אורגינל
אני גר שם. ואני יכול לומר לך מהניסיון שהחרדים הם אנשים מקסימים שלא אמורים להפריע לך!
למה מה הם מצורעים?!? מה קורה אתכם אנשים תפסיקו עם הסטיגמות האלה!
יש לידנו שתי משפחות חרדים מקסימים הם עוזרים לנו בכל דבר ולפעמים ה ממינים אותנו לקידוש
בשבת.
הם ממש כמו אמא ואבא בשבילנו
יש לידנו שתי משפחות חרדים מקסימים הם עוזרים לנו בכל דבר ולפעמים ה ממינים אותנו לקידוש
בשבת.
הם ממש כמו אמא ואבא בשבילנו
ליאור ונטלי
אני גרה שם! אני יכולה לומר לך שבזיו יש הרבה חרדים, אבל לדוגמא ברמות חן ורמות ספיר אני לא מכירה. (שכונות מעולות דרך אגב).
למה לא? למה הם מפריעים לך?
את יכולה בנווה גנים ובקריית מוצקין בעיקר אין שם בכלל חרדים
שואל השאלה:
תשובה לליאור ולכל אלה שמתרעמים... זה לא קשור למצורעים, אין לי שום דבר נגד הדתיים אבל לא מתאים להתגורר בסביבתם מאחר ואני לא דתייה.
תשובה לליאור ולכל אלה שמתרעמים... זה לא קשור למצורעים, אין לי שום דבר נגד הדתיים אבל לא מתאים להתגורר בסביבתם מאחר ואני לא דתייה.
אנונימי
באותו הנושא: