4 תשובות
שאני בדיכאון אני מקיימת יחסי מין עם אחי הגדול והכל עובר
אנונימית
פשוט מנסים שלא לחשוב על זה.. מנסה לחשוב על דברים יותר טובים שקרו או יקרו..
כשחושבים רע המצב לא משתנה, ההפך רק מביא תחושות רעות כל הזמן
כשחושבים רע המצב לא משתנה, ההפך רק מביא תחושות רעות כל הזמן
מדברת עם מישהו, זה תמיד עוזר. אם את רוצה אני אשמח לעזור ;)
אני חושב שהכי טוב כדי לצאת מדיכאון זה
מתי שאת\ה בתחושות וההרגשות הכי אפלים שלך
את\ה פשוט צריך לקחת נשימה עמוקה לעצום את העניים ולספור עד 10 ואת\ה יודע
לקוות שההרגשה תיגמר :) ואל תשכח/י לחשוב תמיד מחשבות טובות הרי למה להיות במצב רגשי לא טוב שיש לך תמיד חיים טובים יותר מבעד לאפלה :) (המציאות)
* (משפט חוכמה של אמא שלי)*
וזה גם עזר לי בכמה דברים :)
מתי שאת\ה בתחושות וההרגשות הכי אפלים שלך
את\ה פשוט צריך לקחת נשימה עמוקה לעצום את העניים ולספור עד 10 ואת\ה יודע
לקוות שההרגשה תיגמר :) ואל תשכח/י לחשוב תמיד מחשבות טובות הרי למה להיות במצב רגשי לא טוב שיש לך תמיד חיים טובים יותר מבעד לאפלה :) (המציאות)
* (משפט חוכמה של אמא שלי)*
וזה גם עזר לי בכמה דברים :)
באותו הנושא: