18 תשובות
לכל אחד יש טעם שונה
יש כאלה שאוהבים.
יש כאלה שאוהבים.
שאלה טובה
לא לכולם זה מגעיל
זה ממכר... בשביל להיות מגניבים...
יש כול כך הרבה סיבות...
יש כול כך הרבה סיבות...
שואל השאלה:
מוזר איך אפשר לאהוב את זה גם הריח של זה חזק
מוזר איך אפשר לאהוב את זה גם הריח של זה חזק
אנונימית
זה טעם נרכש
להתנתק ולשכוח מהצרות.
לא לכולם זה לא טעים וגם יש מאות סוגים שלאלכוהול כל אחד שותה משהו אחר וכל סוג אלכוהול שונה.. וגם לרוב שותים את זה בגלל ההרגשה שזה נותן ולא בגלל הטעם.
''אף אחד לא אוהב את הטעם של אלכוהול, שותים אתזה בשביל ההשפעה''
זה טעם נרכש d:
הטעם לא כל כך חשוב, מתרגלים לזה אחכ וזה נותן הרגשה חופשית, זה עוזר לאנשים להשתחרר.
בעינייך זה מגעיל, בעיניי אחרים לא.
יש אנשים שבאמת אוהבים את הבולשיט הזה ויש אנשים שאוהבים להרגיש "מגניבים" בגלל שהם שותים את זה.
אין שום יתרון בדבר הזה וזה רק דופק לך תמוח...
אנשים הולכים אחרי העדר כדי להרגיש "מקובלים בחברה".
אין שום יתרון בדבר הזה וזה רק דופק לך תמוח...
אנשים הולכים אחרי העדר כדי להרגיש "מקובלים בחברה".
אנונימית
לא שותים בשביל הטעם
שותים בשביל להשתכר
שותים בשביל להשתכר
אני פעם הייתי שותה בירה ונגעל היום אני יושב בערב רואה כדורגל שותה בירה הולנדית בהתחלה מגעיל אחרי זה מתרגלים.
אם זה מגעיל אז למה אתם פאקינג שותים את זה?
מישהו מוכן להסביר לי את הפואנטה בדבר הזה?
מישהו מוכן להסביר לי את הפואנטה בדבר הזה?
אנונימית
לחץ חברתי, מתרגלים, אוהבים.. לא חסרות סיבות:)
לחץ חברתי, סקרנות, כדי לשכוח לכמה זמן מהבעיות.
באותו הנושא: