3 תשובות
הטיבעונים שהם עושים שניצל צימחי, במקום ביצה הם שמים שמן זית.
לא חייב ביצה, קח תשניצל שים עליו תבלינים שום מרק עוף מעט שמן ותערבב
קח מחבת טפלון ותטגן אותו יצא לך טוב וטעים וגם אתה שומר על הבריאות שלך
קח מחבת טפלון ותטגן אותו יצא לך טוב וטעים וגם אתה שומר על הבריאות שלך
לא ממש.. אפשר בלי ביצה בכלל אבל אז אחרי הטיגון כל הפירורי לחם מתקלפים
אנונימי
באותו הנושא: