5 תשובות
חחח כן ואז גיליתי שבסווקיט היה פג תוקף כלומר מקולקל חחח..
לא והזה של עלית טעים, אולי פג התוקף של החלב והבסקוויט ובגלל זה זה מגעיל
שואל השאלה:
טוב זה רק עם אתה משתמש בבסקוויט של עלית
באותו הנושא: