התחברות
הרשמה
מה לדעתכם הטעם הכי טוב (כאילו הצבע) של הלובלו?
25 במאי 2012, 13:46
תקלות
נקיון
4 תשובות
האדום (:
ת
תן חייוך הכל לטובה (;
דובדבן
P
Pikachu
אדום תות.
Dr. [H]ouse
דובדב *~*
ת
תדמיינו שיש פה כינוי מקורי(בת)
באותו הנושא:
סקר לבנות, מה גילכן ומה הטעם שלכן במראה חיצוני? (מה נחשב חתיך לדעתכם נגיד ואם אתן עונות אז בבקשה גם צבע שיער והכל)
מה הטעם re-bar הכי טעים לדעתכם?
בנים מה הטעם שלכם בבנות כאילו רזות לא רזות כאלה
איזה צבע של שפתון "לובלו" הכי יפה לבנות והכי מבליט/מבריק את השפתיים?: )
לק שונה בכל ציפורן - את חושבים ששילוב לק זה יפה? כאילו אצבע צבע אחד ואצבע צבע אחרת, עשיתי ורוד פוקסיה וכחול, לדעתכם זה יפה?
מה השילוב הכי יפה לדעתכם, מבחינת צבע שיער, צבע עור וצבע עיניים?
כמה עולה לובלו (labello) בטעם דובדבן בסופר פארם \ניו פארם?
איזה צבע זה הלובלו דובדבן?
מעניין אותי לדעת מה הטעם בחיים
לנשק מישהי עם לובלו בלי טעם זה מגעיל או נעים?
בנים עם טעם איזה צבע חלוק הוא הכי יפה?