3 תשובות
כתוב שהם שמחים בגל היום הראשון של הקיץ.
זה בטח בדיוק כמו יום העצמאות ויום הזכרון,
חלק מהיום מכבדים ויש טקסים ובחלק השני עושים שופינג ופיקניק
זה בטח בדיוק כמו יום העצמאות ויום הזכרון,
חלק מהיום מכבדים ויש טקסים ובחלק השני עושים שופינג ופיקניק
שואל השאלה:
כאן כתוב הפוך (בקישור)
וקראתי בעוד מקומות שזה יום שמח אצלם באמריקה
כאן כתוב הפוך (בקישור)
וקראתי בעוד מקומות שזה יום שמח אצלם באמריקה
אנונימית
אין יום זיכרון רשמי באמריקה. יש יום לזכרם של הרוגי הקרבות באפגניסטן, ולא - הם בכלל לא שמחים.
באותו הנושא: