3 תשובות
כתוב שהם שמחים בגל היום הראשון של הקיץ.
זה בטח בדיוק כמו יום העצמאות ויום הזכרון,
חלק מהיום מכבדים ויש טקסים ובחלק השני עושים שופינג ופיקניק
שואל השאלה:
כאן כתוב הפוך (בקישור)
וקראתי בעוד מקומות שזה יום שמח אצלם באמריקה
אנונימית
אין יום זיכרון רשמי באמריקה. יש יום לזכרם של הרוגי הקרבות באפגניסטן, ולא - הם בכלל לא שמחים.