3 תשובות
לא אכלת כלום, את צריכה לאכול פחמימות!
שואל השאלה:
זה הקטע בדיאטה שלי אם לא הבנתם.. לאכול כמה שפחות
זה הקטע בדיאטה שלי אם לא הבנתם.. לאכול כמה שפחות
אנונימית
מוגזם... הגוף חייב פחמימות כדי להתקיים וגם כדי לרדת במשקל.. (עם כמה שזה נשמע מוזר)
באותו הנושא: