9 תשובות
תיהיה מצחיק, בעל ביטחון, תתלבש נכון, אל תלבש לעולם את הצבע אדום, תפתח קוביות, תדבר עם בנות אבל לא בצורה מגעילה... בצורה הכי כנה וכיפית... הכי אבל הכי חשוב אל תיהיה רע לבנות! תיהיה חמוד נחמד חביב מצחיק ופתוח.. תתן לבנות להרגיש טוב עם עצמן.. בן כמה אתה?
עצוב אבל.. רוב האנשים מלקקים ונצמדים למקובלים וככה הופכים לחלק מהם.
זה פצטי ומכוער אבל ככה זה.
תמצא לך את החברים, שלך האנשים שלך, שיאהבו אותך ותאמין לי שהם יתנו לך הרגשה של מקובל.
זה פצטי ומכוער אבל ככה זה.
תמצא לך את החברים, שלך האנשים שלך, שיאהבו אותך ותאמין לי שהם יתנו לך הרגשה של מקובל.
יש רק דרך אחת - להיות מושפע, להיות אחר, ולהיות משהו שהוא לא אתה.
אם אתה תרצה כל הזמן רק להיות בחברה, אתה תגלה שהחברים האלו הם מזויפים, ואתה תגלה שאתה אולי מגניב, קול ויש לך הרבה חברים ולבבות בפייסבוק, אבל אתה לא תהיה מי שאתה! וזה מה שהכי יפה..
הדבר הזה קיים רק בגילאים הללו, בגיל ההתבגרות, בנוער הישראלי. כשתהיה גדול יותר זה כבר לא יהיה ככה.. כשתהיה גדול בנות יחפשו בחור חכם וחמוד, ולא כמו המתבגרות שמחפשות אידיוט, מקובל, ערס ומגעיל.
תהנה מהחיים, ותעריך את החברים שיש לך עכשיו. כי בסוף אתה תמצא את עצמך זורק אותם לטובת לייקים מזויפים בפייסבוק...
אם אתה תרצה כל הזמן רק להיות בחברה, אתה תגלה שהחברים האלו הם מזויפים, ואתה תגלה שאתה אולי מגניב, קול ויש לך הרבה חברים ולבבות בפייסבוק, אבל אתה לא תהיה מי שאתה! וזה מה שהכי יפה..
הדבר הזה קיים רק בגילאים הללו, בגיל ההתבגרות, בנוער הישראלי. כשתהיה גדול יותר זה כבר לא יהיה ככה.. כשתהיה גדול בנות יחפשו בחור חכם וחמוד, ולא כמו המתבגרות שמחפשות אידיוט, מקובל, ערס ומגעיל.
תהנה מהחיים, ותעריך את החברים שיש לך עכשיו. כי בסוף אתה תמצא את עצמך זורק אותם לטובת לייקים מזויפים בפייסבוק...
תהיה פתוח אל כולם, אל תדבר מוזר ובפחד, תדבר בנחישות תדבר כאילו אתה מדבר לאחים שלך אל תתבייש מאף אחד ואל תשתוק ותהיה בצד ואם מקללים אותך תחזיר להם!
אתה צריך להיות נחמד אל אנשים ולדבר איתם ולא הם צריכים להתחיל לדבר איתך ולהכיר אותך תהיה ספונטני כמו שאומרים.
תהיה חברמ'ן וכיפי ותאמין לי שכולם יאהבו להיות בקרבתך
ולבנות טיפ קטן תהיה אליהן ג'נטלמן סוג של כזה אתה יודע שתהיה לך חברה זה גם טוב תאמין לי זה ישפיע בקטע החברתי
שיהיה לך בהצלחה אם אתה צריך עוד משהו לפרטי! (לצ'אט)
אתה צריך להיות נחמד אל אנשים ולדבר איתם ולא הם צריכים להתחיל לדבר איתך ולהכיר אותך תהיה ספונטני כמו שאומרים.
תהיה חברמ'ן וכיפי ותאמין לי שכולם יאהבו להיות בקרבתך
ולבנות טיפ קטן תהיה אליהן ג'נטלמן סוג של כזה אתה יודע שתהיה לך חברה זה גם טוב תאמין לי זה ישפיע בקטע החברתי
שיהיה לך בהצלחה אם אתה צריך עוד משהו לפרטי! (לצ'אט)
תתלבש יפה תכבוש את הבנות, והכי חשוב תצא ליציאות מגגובשות עם חברים למה אם לא יהיה לך קצת קשה, זה מאוד יעזור לך תלך עם חברים לקולנוע לקריון לגאלה ולכל אלה,
שים אקס נראלי זה מושך בנות.. (זה סוג של בושם ספריי בישום כזה)
ותסתובב הרבה עם חברים שיהיה לך ביטחון עצמי גבוה
שים אקס נראלי זה מושך בנות.. (זה סוג של בושם ספריי בישום כזה)
ותסתובב הרבה עם חברים שיהיה לך ביטחון עצמי גבוה
בוא לצ'אט אני יעזור לך
כל כך ביטחון.
אם יש לך ביטחון גבוהה ואתה בולט בכיתה אז אתה תהיה מקובל:)
אם יש לך ביטחון גבוהה ואתה בולט בכיתה אז אתה תהיה מקובל:)
תתחיל בלהיות עם החברים הקרובים אלייך, תשמור אותם. וגם כשתיהיה מקובל אל תזניח אותם לעולם.
וכדי להיות מקובל, תתחיל לדבר עם ילדים שלא יוצא לך הרבה לדבר, לדבר יותר בכיתה, בשיעור.
להיות דומיננטי יותר. וכך יכירו את הצד הטוב שבך, וירצו יותר לדבר איתך ולהכיר אותך (:
בהצלחה!
וכדי להיות מקובל, תתחיל לדבר עם ילדים שלא יוצא לך הרבה לדבר, לדבר יותר בכיתה, בשיעור.
להיות דומיננטי יותר. וכך יכירו את הצד הטוב שבך, וירצו יותר לדבר איתך ולהכיר אותך (:
בהצלחה!
ביטחון. זה הכל עניין של בטחון..!
באותו הנושא: