אני יודעת שכבר שאלתי את זה אבל לא הרבה ענו לי, אני רוצה להיות בקשר איתו.
הלכתי אתמול לצימר בצפון וראיתי שם ילד שנראה הכי נחמד בעולם (הוא היה באחת העונות בבנים והבנות נראלי) ואז הצטלמנו איתו והוא היה הכי חמוד שיש. חזרתי כבר הביתה ואני כל הזמן חושבת עליו. יש לי את האינסטגרם שלו, כדאי לי לכתוב משהו בפרטי? אם כן מה? אני מאוד רוצה. להיות איתו בקשר. ידידה או חברה. מקווה שהוא ישים עלי בכלל. בבקשה עזרה, הוא הכי חמוד בעולם ואני חושבת עליו כל הזמן.