2 תשובות
אם תאהבי אחרים, הם יאהבו אותך, זה פשוט.
מעבר לזה תעבדי על עצמך לפתח את האישיות שלך שתהיה אוהבת, מאירה, תומכת, לא סנובית אבל עם כבוד עצמי.
בהצלחה. שנה טובה.
שואל השאלה:
תודה ושנה טובה גם לך ך:
Mi§s pOzA