3 תשובות
זה חריג שלא ענו לך אף פעם.
יתכן שענו על חלק משאלותיך, ואינך זוכר.
בכל מקרה, אנו פה בשבילך.
כל טוב.
זה נורמלי לשאול שאלות ולחפש תשובות.

אך פעמים ישנן שאלות שאינן מתאימות לכל גיל ורמה.

לפעמים ישנן שאלות בעולם שהתשובות לגביהן מעטות או משביעת רצון במידה מועטת, ועל כן ישנם דברים נסתרים שלא כל דבר ניתן לגלות ולהבין, אך יחד עם זאת מתוך מה שקיים ואפשר להבין זה בסדר לשאול את האנשים שאצלם נמצא המידע הנכון ולברר.

בהצלחה
בשביל זה הקימו את סטיפס, לתת מענה לאנשים שאין להם את מי לשאול.