התחברות
הרשמה
למה כל פעם שאני שולחת משהו בצור קשר הם אף פעם לא עונים? הם ענו לכם אי פעם?
3 ביולי 2016, 10:56
דואר אלקטרוני
מחשבים
הודעות
יצירת קשר
זמן
סטיפס
תשובה אחת
מסננים אותי חופשיי
נ
נעלי בלט
באותו הנושא:
למה תמיד שאני שולחת לבנים תמונה שלי הם מבקשים ממני להצטלם עכשיו ולשלוח להם?
בנים, אם מישהי הייתה שולחת לכם פה (בסטיפס) הודעה בפרטי, הייתם עונים או מסננים?
מה הייתם עושים אם הייתי מצייר אתכם בצורה לעגנית ושולח לכולם את הציור?
אם אני חוסמת מישהו בווצאפ, ויש לנו קבוצה משותפת, הוא רואה את ההודעות שאני שולחת?
אם יש וי אחד מתי שאני שולחת הודעה למישהו זה אומר שהוא חסם איתי?
דחוף. יש תוכנה כזאת שההורים יכולים להתקין או משהו כזה ואז לעקוב אחרי ההודעות שאני שולחת או מקבלת בוואצאפ?
למה צור קשר אף פעם לא עונים?
למה גברים שולחים הודעה ואז לא עונים מה העניין בלסנן?!
מישהו שלח לי היי ושלחתי לו בחזרה ואז כתבתי: "נחמד שאנשים שולחים היי ובסוף לא עונים"..
אם היא לא יוזמת שיחות אבל שאני שולח הודעה היא זורמת ועונה, זה אומר משהו?
אם אני יושב שולחן ליד עומר חזן בכיתה, זה סימן שאני שווה משהו?