5 תשובות
שואל השאלה:
תודה
תאוריה ב16.5, להתחיל ללמוד נהיגה ולעשות טסט ב16.9
Aro
להתחיל שיעורים ולגשת למבחן תאוריה 16 ו6 חודשים (16 וחצי),
לגשת לטסט ולקבל את רישיון הנהיגה בפועל ב16 ו9 חודשים.
שואל השאלה:
אני שואל על הכל. כי כל אחד מהם אפשר בגיל אחר
16 ותשע חודשים