6 תשובות
קודם כול להירגע ולהבין שהכול בסדר ושום דבר רע לא הולך לקרות. תנשמי עמוק תשתי מים ותחשבי חיובי.
צריך להתייעץ עם איש מקצוע. לפעמים שיחות עוזרות ולפעמים צריך לקחת כדורים. שמחתי לעזור
תנסי לחשוב על דברים משמחים, לדבר עם מישהו..:)
תירגעי ותנסי לאכול.
להרגע, לדעת שהכול בסדר, לשתות תה ולהעיר את ההורים
ממה את מרגישה ככה?
באותו הנושא: