9 תשובות
למה התקף חרדה ממה?
תנשמי עמוק, תרגעי, תשתי מים ותסתכלי מחוץ לחלון- את רואה כמה יפה הלילה? כמה רגועים השמיים? כמה שקט הרחוב? את רואה את כל היופי הזה? אין צורך להיות חרדה, הכל בסדר, במיוחד בשעה מיוחדת שכזו (:
אם לא תדברי על זה אז יהיה יותר קשה לעזור לך לעבור את זה
אם יש לך מישהו שמכיר או מישהו שאת חושבת שאת יכולה לדבר איתו על זה תדברי איתו ותספרי לו הוא ימצא דרך לעזור לך
ואם בא לך אשמח לעזור לך לתרגל נשימות לנסות להצחיק אותך לדבר הכל
תפסיקי לחשוב על זה, מחשבה גורמת מציאות. תקשיבי לשירים שקטים ורגועים (תנסי את FRND-be happy תמיד מרגיע אותי) ותנשמי, תכיני לעצמך תה אם את אוהבת, זה ממה מנקה את הראש ותחשבי על המקום הכי שקט שבו היית רוצה להיות כרגע, הכל בסדר זה רק בראש שלך את בסדר.
תשתי פאקסט או סרוקסט או פרוטין או פריזמה
גם לי יש חרדות ולאף אחד לא אכפת כולם אוהבים תעצמם תתנחמי בנוסף יש לי טינטון
אנונימי
מזדהה איתך לגמרי
אנונימית
חומד קיראי ולימדי
. ישנן מספר טכניקות להסרת חרדה או חוסר מנוחה ואף דרך ךהתעורר בצורה טובה יותר. מאחר שברצוני לקצר לא אסביר למה ומדוע רק את הטכניקה המבוססת על ויפסנה.
ביחרי מקום שקט לחלוטין וחשוך מעט. בהמשך לאחר שתתמקצעי תוכלי לעשות זאת גם באמצע צהרי היום בלב שדה קרב.
1 נישמי שש נשימות עמוקות כשאת יושבת בנוחות או שוכבת זה לא חשוב רק שיהיה לך נוח. עיניך עצומות. הנשימה היא דרך האף. והדרך לוודא שאת נושמת נכון ועמוק תרגישי אך בכל נשימה את מגדלת קרס קטנטנה (איזור הטבור) כלומר הסרעפת עולה.
נשמי דרך האף ונשפי דרך הפה
2. כעת התרכזי בדבר אחד (גם זאת ולאורך כל הדרך עינייך עצומות ברכות וגופך רפוי), התכזי בנשימתך דרך האף. והרגישי מאיזה נחיר נכנס האויר. ימין או שמאל או שניהם. כעת שילטי בזה. הכניסי אויר רק דרך נחיר אחדת אחר כך השני וכו... כשבע ועד 15 נשימות.
3. התמקדי והרגישי את קצה האף. אך ורק את הקצה, בכל הזמן הזה את ממשיכה לנשום נכון. נשימה מהאף ונשיפה מהפה. ברגע בו תרגישי את קצה האף. (עם אינך מצליחה להרגיש, התמקדי והמשיכי לנסות להרגיש את קצה האף ) אל תשחררי, המשיכי להרגישו ונסי להרגיש את הטמפ שלו, האם הוא קר ואולי הוא חם. התמקדי בזאת מספר דקות. כאשר תסיימי (הכי טוב לשים שעון לעשרים דקות לביפ אחד בלבד) ת דמייני בראשך שעון אנלוגי אשר המחוג שלו על 6 שניות לפני 12:00. החלי לספור 3,2,1. - אימרי בראשך אני מתחילה להתעורר. שתיים הדם בגופי מתחיל לזרום בקצב רב ומהיר יותר ועוזר לי בפתיחת העיניים, שלוש, פיתחי עינים ללא תזוזה ואימר בראשך- אני חשה רגועה ושלווה ועם התחושה הרעה תחזור, אחזור על התרגיל
זהו השלב הראשון בטכניקת וויפסנה והיעילה ביותר על פי מחקרים מאחר והיא אקטיבית וללא תלות באביזרים למינהם. שקט, התכנסות ולחוש את עצמך
עשי זאת בתחילה עשרים דקות ביום כפול שלושש. הטיימינג הוא קריטי, קודם הוא חייב להיות קבוע נגיד 07:30, 13:00, 21:00 או לפני השינה.
כבר בפעם הראשונה תרגישי הקלה משמעותית ולאחר מספר פעמים זה רק יהפוך לקל ואפקטיבי יותר. אזהרה לעולם אין לקחת סמים משני תודעה מכל סוג לפני התירגול.
אני יכול לומר ל שטני מעביר את נהיידע שלי ליילדי והםאוהבים את זה ומצפים לשיעור הבא ילדי אף פונים אלי לפעמים באומרם אבא אני לא יכול להירדם אתה יכול לספר לי על העץ (דמיון מודרך, תרגיל העץ להרגעה ושינה עמוקה, ושליטה בחלומות)
והיה ותאהבי ותהני מהטכניקה שילחי לי הודעה ואשח להדריך אותך הלאה
א. בן 44
ד'2 באייקדו תמומחה לשפת גוף, וטיפול בעזרת סוגסטיה, דמיון מודרך
באותו הנושא: