3 תשובות
זה פחות הזמן אימון. ויותר המאמץ.
אפשר לעשות פעולה אחת. לחכות 4 שעות. לעשות עוד פעולה. ולהגיד התאמנתי 4שעות.
(בכוונה הגזמתי)
+ כל זה בהנחה שאתה אוכל ויושן כמו שצריך.
אפשר לעשות פעולה אחת. לחכות 4 שעות. לעשות עוד פעולה. ולהגיד התאמנתי 4שעות.
(בכוונה הגזמתי)
+ כל זה בהנחה שאתה אוכל ויושן כמו שצריך.
אסור להתאמן כל יום בשלושת החודשים הראשונים אתה לא תתפתח בכלל, צריך להתאמן שלוש פעמים בשבוע...
אויזה שטויות.. מתאמנים כל יום שמונה שעות ותוך חמישה ימים יש תוצאות
אנונימית
באותו הנושא: