5 תשובות
גרנולה זה מעולה.. בהצלחה!
זה טוב, עדיף חלבונים או פחמימות לפני אימון. בהצלחה עם הרבה אנרגיה!
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
בננה.
זה מצוין, שיהיה לך הצלחה באימון.