5 תשובות
הרעבה עצמית משמינה
לא להרעיב אלא לאכול בריא ונכון
מסודר, תפריט מתאים עם 1400 קלוריות בריאות..
אל תרעיב את עצמך...
תאכל רגיל בלי שטויות ובמידה.
ממליצה לך מאוד לעשות ספורט אפילו הליכה של חצי שעה או ריצה ביום עם חבר או לבד
זה משפר את המצב רוח ומייצב את הגוף, חודש תתמיד ואתה תיראה תוצאות...
הרעבה עצמית תדפוק לך את הבריאות.
צריך לאכול באופן מאוזן ובריא (לא יותר מדי ולא מעט מדי) וגם לעשות קצת ספורט, לא רק כדי להיות במשקל תקין, אלא גם כדי להיות בריא.
לדעתי הכי טוב לאכול מסודר, 3 ארוחות ביום ובניהם פרי או ירקות, משהו קטן..
העניין הוא לאכול דברים בריאים, לא לאכול מתוקים וחטיפים.. וגם לעשות ספורט וכאלה, כפיפות בטן, שכיבות שמיכה, ריצות.. להתמיד

בהצלחה!
אם את לא רוצה להשמין תעלי את האוכל בהדרגה עד שתגיעי לקלוריות הנורמאליות
באותו הנושא: