15 תשובות
כן
דיאטת כאסח זו לא חכמה כי או שהיא לא מתאימה לך ותחזרי להשמין מהר או יותר גרוע - היא מסכנת את חייך.

דיאטה מאוזנת יחד עם הרבה ספורט הם הדבר היחיד שיחטב אותך
שואל השאלה:
זה לא דיאטת כאסח זו דיאטנ רגילה לכל דבר
אנונימית
נכון, הדיאטה הזו ספציפית סבירה אבל בגלל שאמרת שפעם הרעבת את עצמך אני חש מחויבות להזהיר אותך.


אגב ממליץ לך לעשות יותר ספורט ולאכול יותר חלבון
שואל השאלה:
אחלה תודה :)
אנונימית
עדיף שלא לאכול בלילה כדי לקבל תוצאות יותר טובות ומהירות
תנסי אולי להכניס את היוגורט בין הבוקר לצהריים כמנת ביניים, או לשלב בין הפרי ליוגורט
וכמובן לשתות הרבה מים (:
וחוץ מההליכות הייתי ממליצה לך אם את רוצה להרזות ולחטב במקום מסוים, אולי להוסיף עוד קצת ספורט שיותר מתמקד במקום המסוים.
אם תרצי תפני אליי ואשלח לך תרגילים שאת יכולה לעשות
בהצלחה לך
אין על מה.
אגב אם את צריכה עזרה בתכנון של מה לאכול \ איזה תרגילים לעשות ואיך או כל דבר אחר מוזמנת לפנות אליי בפרטי.
שואל השאלה:
למה בעייתי נשמה? זה אוכל מסודר אין פה הרבה פחמימות
אנונימית
שואל השאלה:
אחלה תודה בכל מקרה :)
אנונימית
תשלבי ירקות חתוכים או סלט בארוחת צהריים
ובכללי תמיד תשתדלי לשלב ירקות בארוחה
גם בסנדוויץ בבוקר תשלבי ירקות
לגבי הערב תקחי יחד עם הסלט לחם קל\לחם מקמח מלא (מניסיון לחם מקמח מלא יותר משביע) וירקות כמובן תקחי גם
בעיקרון את צריכה לאכול כדי להרגיש שבעה, ושזה יהיה בריא גם
ותשתי המון מים כמובן, בהצלחה!
תיכנסי לאתר של חלי ממן תעשי לך תפריט שם הוא ממש טוב ואפשר לגוון ויש תחליפים לכל דבר ודרך אגב זה לא טוב לאכול קצת
שואל השאלה:
אנונימית. למה את תוקפנית?
אנונימית
אל תרעיבי את עצמך! זה לא שווה את זה
קודם כל.. אין צורך להרעיב. מי שלא אוכל- לא מרזה, נ ק ו ד ה!
מספר הארוחות שלך מצויין, הייתי משנה כמה דברים קטנים:
קודם כל, תאכלי פחמימה בריאה (תפו"א/ אורז לבן/ בטטה) ולא מעובדת. בנוסף, לארוחת בוקר למשל, תאכלי כריך עם גבינת ריקוטה וירקות ירוקים בצד.
בגבינת ריקוטה יש את אחוזי החלבון והסידן הגבוהים ביותר מבין כל הגבינות ויש בה ויטמין d שתורם לספיגת הסידן בגוף. כמו כן, אני מקווה שהליגות שלך מהירות, או שלאט לאט תנסי להגביר קצב כי עם הליכות (ולא קיצה או אימון אינטנסיבי..) קצב הירידה שלך במקל יהיה איטי. בהצלחה!