2 תשובות
אני לא יודע כמה זה יוצא אבל אני יכול להגיד לך שמיזה את לא תשמיני כמעט בכלל
לא הרבה לא משמינים מזה זה סבבה למי שרוצה להקפיד על קלוריות ושמירת משקל ודיאטה, עצה שלי אל תספרי קלוריות על כל דבר שאת מכניסה לגוף אני לא בעד זה, הייתי עושה את זה פעם וזה פשוט הרס אותי, עדיף שתעשי ספורט ותאכלי כמו בן אדם ותהני מהדרך❤
באותו הנושא: