11 תשובות
יחסית הרבה
לא זה בסדר גמור.. ארוחת בוקר היא ארוחה הכי חשובה ביום וחשוב לאכול טוב.
זה בסדר גמור זה לא הרבה, נניח שזה חטיף בבוקר פרוסה ופרי בבית ספר, סבבה לגמרי!
שואל השאלה:
זה הרבה?
אני מנסה לאכול ממש מעט כי אני שמנה.
שיט
אנונימית
קודם כל, זה תלוי בשעה בה התעוררת. כלומר, אם זו רק ארוחת בוקר זה שונה מאם זה ארוחת בוקר וארוחת ביניים. אני לא יודעת בנוגע לקלוריות, אבל פרוסה עם שוקולד וחטיפי אנרגיה מפוברקים מפוצצים בסוכר תעשייתי, זה לא בריא. כדאי להבא להחליף בלחם קל עם קוטג' או משהו ולהוסיף חביתה.
בכלל, ממליצה לך לפנות לדיאטן/ית או תזונאי/ת, כך שיבנה לך תפריט בריא ומתאים לך.
אם תאכלי מעט את תשמיני.
אם תאכלי פרוסה עם שוקלד.. בטח שלא תרזי... אני אוכלת 3 אחרות ביום ביניים פרי או מעדן ואני יורדת ירדתי 6 קילו...
אם את צריכה עזרה תפני אלי לפרטי
זה כל מה שאכלת כל היום?
זה לא מספיק._.
אנונימית
לא המון קלוריות אבל לא בריא ומשמין.
ככה לא יורדים במשקל, הפרוסה והחטיף עם מלא סוכר ואת צריכה להחליף את זה לאוכל בריא ולא תעשייתי.
זה כלום בפרוסה יש 40-50 קלוריות ובקלמנטינה זה כלום יש בה סוכרים טבעיים בריאים וויטמינים בריאים לגוף בחטיפי האנרגיה של קורני יש בין 67-130 קלוריות זה תלוי מה אכלת וזה לא הכי בריא אני הייתי ממליצה לך להחליף את זה בשקדים או קשיו או אגוזי מלך או כל אגוז אחר
ולגבי השוקולד מותר לך מידי פעם תאכלי בצהריים מנת בשר עם מנת פחמימה וירקות ואת יכולה גם ירקות מבושלים
ביניים תאכלי עוד פרי ובערב תאכלי ארוחת ערב מסודרת של חביתה או ביצה מבושלת עם ירקות וקוטג/גבינה לבנה/בולגרית/צפתית עם פרוסת לחם
חורף.
בקיץ נהיה לי נקודות חן ואני שוכח למרוח קרם הגנה.
גנים חרא.
אנונימי
באותו הנושא: