5 תשובות
סקוואטים זה מחטב יותר..
בעיקר ריצות והליכות יעשו את זה, את יכולה גם לעסוק בריקוד-זומבה או משהו כזה, זה ממש ממש משחרר וכיף ושורף קלוריות:)
סקוואטים מחטבים, לא מרזים, אבל זה עדיין טוב (:
סקוואטים זה בעיקר מחטב.. אבל כל הפעילות שורפת קלוריות.. כל סוג של ספורט שורף קלוריות אז כן זה טיפה מרזה
זה מחטב בעיקר את התחת והרגליים
לא, זה מחטב