4 תשובות
שואל השאלה:
כן קרה לי משהו..
אבא אמר לי משהו מעליב
אנונימי
זה קרה לי אתמול..
את צריכה לפתור את הבעיה וקודם כל לנשום הרבה לצאת כמה דקות החוצה ולפתור את הבעיה שקרתה עם לא אז זה ימשיך זה משהו פסיגולוגי, בטוח קרה לך משהו אני בטוחה כי גם לי זה קרה אתמול ופתרתי את הבעיה..
אני צודקת?
אנונימית :-)
כנראה זה אחת החוויות לאחר ההתקף, תנסי לשתות מים ולנסות לחשוב על משהו משמח אותך.
מנסיון
זה אומר שאת בהתקף חרדה 0_0