4 תשובות
המורה לספורט שלי תמיד אומרת לעשות תרגילי מתיחות על השרירים שנתפסו לך.
כי בעצם, השרירים התכווצו ולכן הם נתפסו, כשאת עושה תרגילי מתיחות את מאריכה את השרירים וככה הם נירפים.
כי בעצם, השרירים התכווצו ולכן הם נתפסו, כשאת עושה תרגילי מתיחות את מאריכה את השרירים וככה הם נירפים.
תעשי מקלחת חמה, ותעשי לעצמך מסאז' תעסי את כל מה שתפוס, תנוחי, תירגעי תישתי תה חם או מים לא קרים בימיוחד, וזה יעבור:-) אבל שתהיה לך סבלנות קצת זה יכול לקחת, יומיים שלוש
לעשות פיזיותרפיה באמצעות לחיצה על כדור ספוג קטן
שואל השאלה:
אבל זה כואבב לעשות עכשיו מתיחות!
אבל זה כואבב לעשות עכשיו מתיחות!
אנונימיתת
באותו הנושא: