3 תשובות
אפשר גם לטגן בצל וזיתים ואז להוסיף תמים ורסק...
מטגנים בצל. ושהוא צהוב מוספים רסק עגבניות ומים. ותבנים ומלח
לוקחים רוטב עגבניות של יכין ושופכים בסיר רותח עם הספגטי:)