יש לנו באפליקציה עובדים הגשת זמינות למשמרות כל שבוע ואני תמיד מגיש כל השבוע והייתי מקבל 5/4 משמרות. ב3 שבועות האחרונות קיבלתי רק 1/2 משמרות ולמרות שכתבתי את זה למנהלת זה לא השתנה והיא מסננת אותי ממש. להתקשר אליה או שאני אצא חופר? כי חשבתי אם בהודעות היא מסננת אז אוליי בשיחות לא מסננת