7 תשובות
שואל השאלה:
^^כיאלו מזה טעויות נגיד עכשיו יהיה עומס בקופה אז העובד שם יצעק עליי להיות יותר מהירה
אנונימית
לא מנהלים ככה עסק, מי שצועק פשוט לא יודע לנהל
לא. סתם נשפך לי טחינה וזה גם היה היום הראשון שלי וחוץ מהמקרה הזה כל פעם שעשיתי משהו לאט או שלא הבנתי מה אומרים לי (כי זה היה היום הראשון) חטפתי צעקות
כן קרה לי
לא יש לי בוסית מושלמת ברוך השם
אבל אל תתן לו לרדת עלייך תענה כשצריך ותדבר עם המנהל או הבוס על זה...
ממש לא! זה לא בסדר
ברור שיש לפעמים מצבים לחוצים ולפעמים עושים טעויות ובלהט הרגע אחד העובדים/מנהלים יכולים להגיד משהו בעצבנות או בטון מורם בגלל לחץ או דחיפות
אבל ממש לא על בסיס קבוע ולא ברמה של צעקות
לא, אף אחד לא אמור לצעוק עלייך, גם לא הבוס. את עכשיו הולכת למנהל מבהירה לו שאם קורה ואת עושה טעות שלא יעזו לצעוק עלייך. כשמישהו צועק עלייך את צריכה באותו רגע להגיד לו להפסיק לצעוק אחרת הוא ירגיש בנוח.

אם את עושה טעות זה אחריות של מי שמלמד אותך. לא אשמתך. ואם זה ממשיך תתפטרי. אל תעבדי במקום שגורם לך לחזור הבייתה בבכי.