5 תשובות
עובדים כי צריך את הכסף. מבין שזה הוריד את המוטיבציה אבל כאילו זה לא שיש אופציה אחרת.
תדע שזה בסוף שווה את זה ואתה תקבל כסף ויהיה לך מלא כסף
תעבוד את המשמרות ותתחליט אחרי זה אם באלך להמשיך.. זה לא משנה כמה עבדת בכל חודש, תקבל בסופה משכורת. (אם זה מה שאתה שואל))
מזה אין מוטיבציה לעבוד
גם אם תעבוד מחר המשכורת תכנס פשוט במועד מאוחר יותר
שואל השאלה:
סבבה אבל אני לא רואה את זה מגיע
אנונימי