5 תשובות
אולי יש לכן במשפחה בעיות כלכליות ואת לא יודעת , מבינה שזה מבאס אולי תדברי איתו על זה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת הכל אני מאוד מעורבת, אמא שלי לא עובדת ואבא שלי מרוויח טוב ואני לא מתלוננת אני רק רוצה לדעת אם גם אצלכם זה ככה
אנונימית
דבר ראשון, תדברי עם ההורים שלך על זה שאח שלך מקבל ואת לא, תגידי להם שזה לא פייר. אחרי זה תגידי שאת עובדת קשה ואת צריכה עזרה כי אין לך מספיק
שואל השאלה:
תראה, אני בעצמי עכשיו במגמות קשות של ביולוגיה וביוטכנולוגיה ומאוד משקיעה בלימודים, אבל יש לי את הדוחות מעבדה לחופש וזה סיוט ואני עובדת ולומדת וקורעת את עצמי, אני לא רואה תגמול אני רואה את זה כמובן מאליו כמשהו שאני עושה עבור עצמי. בעוד שאח שלי התאום עומד לנשור מבית הספר...
לדעתי זה די מוזר להראות את ציונים שלך אחרי גיל 18, היית צריך להתעקש שזה משהו לא לגיטימי כי זה לא הכי נעים... בכל זאת זה משהו אישי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לך. האמת אני גם חשבתי על עתודה אקדמאית אבל אני ממש נעולה על להיות פארמדיקית צבאית כי אני מאוד מתחברת לרפואה. יש מצב יש לך טיפים? והלימודים של העתודה שלך קשים?
מאוד נדיר למצוא פארמדיקים בצבא והסיכויי קבלה מאוד נמוכים למרות שיש את כל הנתונים הגבוהים.
אנונימית