6 תשובות
שואל השאלה:
חח אני משתדלת להיות נחמדה וחברותית אבל מרגיש שאני סופגת מדי והאנשים שעובדים איתי חלק אחלה וחלק דוחים נגיד האחראי משמרת מזעזע ממש
אנונימית
אני עובדת במפעל אז אצלי במחלקה האנשים סבבה אבל האנשים במחלקות אחרות לרוב מטרידנים כאלה ולא אנשים נעימים במיוחד (המפעל שלי ידוע בזה שהמון בוגדים כאן) אז אני מעדיפה לשמור מרחק מהם.
במקרה שלך את פשוט יכולה להמשיך להיות חברותית אבל לשים לב למי כדאי לך להיות נחמדה ולמי לא, ככה תתחברי לאט למי שבאמת מתאים לאופי שלך ותרגישי בנוח יותר להיות מי שאת גם בעבודה
תלוי מאוד באיזו עבודה
AD.
אני מרגישה אותו הדבר אבל אישית אני לא רוצה שידברו איתי בעבודה אז אני מתנהגת פחות חברותית בכוונה בניסיון שלא יפנו אליי (זה לא עובד לצערי)
תלוי מאוד בעבודה
תלוי בעבודה. תנסי לשיםעל עצמך משהו שרשרת קמע שלא יתקעו עליך..