3 תשובות
תשני במקום אחר
אין סיבה שתסבלי בגללה
אני ממש מבינה אותך. אני במצב דומה. לדעתי תנסי להישאר ותחייכי ותיהי נחמדה אבל אם תראי שזה גדול עלייך תלכי. את לא חייבת להישאר
שואל השאלה:
הקטע הוא שאנחנו גם ככה לא ממש במצב עמיד מבחינת כסף
ולא בא לי לגרום לאי נעימות מצד סבתא שלי, שלא תרגיש נעים
אנונימית
התחברות ל