5 תשובות
שואל השאלה:
אני מרגשיה תצורך להעלות את זה זה עושה לי טוב... תודה שאת מגיבה זה פשוט יושב על הלב שלי הרבה זמן אני קצת משנה מילים כל פעם זה לא אותו דבר אבל אני חייבת להעלות את זה ושאנשים שמזדהים יגיבו
אני מרגשיה תצורך להעלות את זה זה עושה לי טוב... תודה שאת מגיבה זה פשוט יושב על הלב שלי הרבה זמן אני קצת משנה מילים כל פעם זה לא אותו דבר אבל אני חייבת להעלות את זה ושאנשים שמזדהים יגיבו
אנונימית
הכל טוב כמו שאמרו זאת רק תקופה והיא תעבור!!
אין לי הרבה מה להגיד חוץ ממקווה שהכל יסתדר, אבל מה שאני כן יודע זה שאם איכשהו תקומי מהמצב הזה (ואני בטוח שזה יסתדר יום אחד) את תהי במקום הרבה יותר טוב ממה שיכלת לדמיין, אם כל העבר וכל הקשיים שעברת, החיים שלך יהיו שמחים ומטורפים. כי רק בגלל העבר את רק תנסי את ההכי טוב שיש.
לדוגמא: בגלל שלא הרגשת נאהבת, תחשבי איזה חום ואהבה את תתני לילדים שלך! לבעל שלך, ובגלל שלא מצאת את עצמך, תחשבי שבגיל גדול יותר. את תמיד תנסי למצא את עצמך על הכי גבוה שיש.
בקיצור באמת היה עצוב לי לשמוע שזה המציאות שאת מתמודדת איתו כרגע, אבל אני באמת מאמין שביום שתקומי זה יהיה הרבה יותר טוב ממה שאת יכולה לדמיין.
אם את צריכה עזרה או סתם לשתף את מוזמנת תמיד לפנות אליי לפרטי:)
לדוגמא: בגלל שלא הרגשת נאהבת, תחשבי איזה חום ואהבה את תתני לילדים שלך! לבעל שלך, ובגלל שלא מצאת את עצמך, תחשבי שבגיל גדול יותר. את תמיד תנסי למצא את עצמך על הכי גבוה שיש.
בקיצור באמת היה עצוב לי לשמוע שזה המציאות שאת מתמודדת איתו כרגע, אבל אני באמת מאמין שביום שתקומי זה יהיה הרבה יותר טוב ממה שאת יכולה לדמיין.
אם את צריכה עזרה או סתם לשתף את מוזמנת תמיד לפנות אליי לפרטי:)
היי, בדרך כלל אני לא קורא פוסטים ארוכים כאלו
אבל כששמתי לב לעוצמת התסכול אז קראתי
ואז תהיתי אם אפשר לעזור בעוד משהו חוץ מלקרוא
(לא יודע, אני שואל אותך)
בכל מקרה כל הכבוד שעצרת את עצמך בכל פעם
כשהיית על סף תהום, זה לא מובן מאליו
למרות הכל אזרת כוחות והבנת שגם ברגעים קשים
יש עדיין ערך לחיים. למצוא אור ברגעים הכי חשוכים
זו תכונה שלרובנו אין, לכן אין לי ספק שתתגברי על
הכל ותשכחי את כל הצרות שהיו לך.
המשיכי להיזהר מאוד מסמים, זה לא טיפול עצמי
ותמיד תושיטי יד לעזרה
לפרוק זה טוב, לא תמיד זה מספיק
אבל כששמתי לב לעוצמת התסכול אז קראתי
ואז תהיתי אם אפשר לעזור בעוד משהו חוץ מלקרוא
(לא יודע, אני שואל אותך)
בכל מקרה כל הכבוד שעצרת את עצמך בכל פעם
כשהיית על סף תהום, זה לא מובן מאליו
למרות הכל אזרת כוחות והבנת שגם ברגעים קשים
יש עדיין ערך לחיים. למצוא אור ברגעים הכי חשוכים
זו תכונה שלרובנו אין, לכן אין לי ספק שתתגברי על
הכל ותשכחי את כל הצרות שהיו לך.
המשיכי להיזהר מאוד מסמים, זה לא טיפול עצמי
ותמיד תושיטי יד לעזרה
לפרוק זה טוב, לא תמיד זה מספיק
כבר פעם שלישית שאת מפרסמת את זה.
למה?
ופשוט כמו שאמרתי מקודם, הכל לטובה.
למה?
ופשוט כמו שאמרתי מקודם, הכל לטובה.
אנונימית
באותו הנושא: