לפעמים מרגיש לי שהאבחנה היא בגלל שמאבחנים עכשיו מלא אנשים באוטיזם, שהכל נורא קשה לי כי אני סתם מפונקת, שהקשיים שלי הם סתם תלונות ושכולם מתמודדים עם אותם הדברים אבל בשקט בניגוד אליי, שדברים כמו הפטור מהצבא לא מגיעים לי למרות שכולם אמרו לי שלא הייתי שורדת שם ופשוט מרגיש לי שאני אף פעם לא עושה מספיק ושאני סתם עצלנית. כל דבר מעייף אותי נורא מהר ונורא קשה לי להקים את עצמי לעשות דברים בסיסיים אני מרגישה אבודה נורא כי בפועל אף אחד לא ינחש עליי שאני אוטיסטית ולפעמים מרגיש לי שאני מזייפת הכל ושהקשיים הם סתם כי אני הבעיה...עוד מישהו מזדהה?