התחברות הרשמה

אני מאובחנת באוטיזם אבל

לפעמים מרגיש לי שהאבחנה היא בגלל שמאבחנים עכשיו מלא אנשים באוטיזם, שהכל נורא קשה לי כי אני סתם מפונקת, שהקשיים שלי הם סתם תלונות ושכולם מתמודדים עם אותם הדברים אבל בשקט בניגוד אליי, שדברים כמו הפטור מהצבא לא מגיעים לי למרות שכולם אמרו לי שלא הייתי שורדת שם ופשוט מרגיש לי שאני אף פעם לא עושה מספיק ושאני סתם עצלנית. כל דבר מעייף אותי נורא מהר ונורא קשה לי להקים את עצמי לעשות דברים בסיסיים אני מרגישה אבודה נורא כי בפועל אף אחד לא ינחש עליי שאני אוטיסטית ולפעמים מרגיש לי שאני מזייפת הכל ושהקשיים הם סתם כי אני הבעיה...עוד מישהו מזדהה?
28 ביוני 2026, 12:19
אוטיזםדיכאוןפסיכולוגיהאוטיסטיםחרדות    
תשובה אחת
זה ידוע באוטיזם שיותר עצלנים אז יותר קשה
אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
אם אני אהיה מאובחן באוטיזם יהיה לי פטור מהצבא?
מה הסיבה האמיתית שכל כך הרבה מאובחנים באוטיזם בשנים האחרונות??
שאלה למאובחנים באוטיזם
למי שמאובחן באוטיזם בתפקוד גבוה
יש פה אנשים שמאובחנים באוטיזם?
איך לדעת אם אני מאובחן באוטיזם?
מה ההיתרונות והחסרונות בלהיות מאובחן באוטיזם?
אנשים שיש להם אוטיזם, אנורקסיה, בולימיה, דיכאון קליני או חרדות מאובחנים
יש כאן אנשים עם הפרעות קשב וריכוז או אוטיזם (מאובחן)?
אני מאובחן כאוטיזם, זה בסדר שאני נגד לספר את זה בשלבים הראשונים של ההיכרות?
רונן גיגי מאובחן עם אוטיזם?