5 תשובות
לא נראלי שזה אוטיזם ..
לרדה חברתית זה דבר נפוץ יש אותו לרוב האנשים בעולם
ורגישות לרעש זה לגמרי הגיוני כל אחד ומה שמפריע לו
אני לא חושבת שכתה צריך לאבחן את עצמך
בכל מקרה אם תרצה לבדוק את העניין יש מלא מאבחנים שהתפקחד שלהם זה בדיוק זה
לרדה חברתית זה דבר נפוץ יש אותו לרוב האנשים בעולם
ורגישות לרעש זה לגמרי הגיוני כל אחד ומה שמפריע לו
אני לא חושבת שכתה צריך לאבחן את עצמך
בכל מקרה אם תרצה לבדוק את העניין יש מלא מאבחנים שהתפקחד שלהם זה בדיוק זה
שואל השאלה:
הייתי באבחונים
ויש לי הפרעת קשב לקות למידה ודיכאון
אבל אני מפחד שגם אוטיזם ופשוט לא אמרו לי
הייתי באבחונים
ויש לי הפרעת קשב לקות למידה ודיכאון
אבל אני מפחד שגם אוטיזם ופשוט לא אמרו לי
אנונימי
היו אומרים אם היה
שאלת אותם ישירות?
טכנית זה יכול להיות זה, אבל יכול לגמרי להיות קשור לבעיות קשב וריכוז
אומרת בתור מי שיש לה
טכנית זה יכול להיות זה, אבל יכול לגמרי להיות קשור לבעיות קשב וריכוז
אומרת בתור מי שיש לה
אנונימית
מכירה אנשים שהם במיליון אחוז אוטיסטים והם לא מודעים לזה
ואני לא מאמינה שלא עשו להם אבחון אף
פעם
אז לדעתי מה שאתה אומר ממש לא מופרך יכול להיות שזה מה שקרה
ניסית לשאול אותם?
ואני לא מאמינה שלא עשו להם אבחון אף
פעם
אז לדעתי מה שאתה אומר ממש לא מופרך יכול להיות שזה מה שקרה
ניסית לשאול אותם?
אנונימית
באותו הנושא: