10 תשובות
תלוי עד איזה רמה לרוב כן
אני מניחה שכן
כן.
אוטיזם זה פטור אוטומטי
בצורה מוזרה הצבא הציע לי פטור על אוטיזם בתפקוד גבוה ואז לאחר כמה זמן לקח לי את הפטור ואני מחוייב להתגייס כמו כל חייל
אנונימי
סיכוים גדולים שכן
מעניין באמת אפ הייתי מקבלת פטור אוטומטי אם הייתי מאובחנת לפני גיל 19. בסוף קיבלתי על חרדות. חוות דעת מפסיכיאטר וחוות דעת מפסיכולוג
לפי האינטרנט כתוב כן אבל אני מכיר מישהו אוטיסט שמשרת בצה"ל אז מי יודע (וזה לא שהוא שמר על זה בסוד או משהו), ואני בהליכים של לבדוק אם יש לי אוטיזם או לא ואני רק על הדף הבסיסי שנתנו מבית החולים שהורים ממלאים דפוסי התנהגות קיבלתי פטור והייתי צריך לערער עליו
אנונימי