תשובה אחת
בתוך אחת שחוותה את זה המון פעמים ובמיוחד עכשיו בתקופת הצבא, אני פשוט ממליצה לא לשקוע בעצב , לעשות דברים שבאמת אתה אוהב לעשות, אפילו אם זה רק לראות טלוויזיה כל היום , אז לעשות את זה בכיף. לעשות מקלחת טובה לסדר את החדר יפה, להכין ארוחה ולראות את זה בכיף. מה שמעודד לך את הנפש. ואם יש לך חבר או חברה קרובים תהיה איתך תתייעץ איתם. גם מבלי לשתף. תעשה מה שאתה מרגיש שירפא לך את הנפש ורק אז תתקדם הלאה
התחברות ל