10 תשובות
אתה מותש כנראה
אכלת שתית היית בשמש הרבה ?
תנשום נשימות עמוקות
ותתרכז בזה
ותתרכז בזה
לפעמים הגוף בעומס נפשי. אתה צריך לתת לעצמך לנוח
שואל השאלה:
לא אכלתי או שתיתי ולא הייתי בשמש היום אבל בדרך כלל אני ככה (כאילו לא אוכל או שותה בזמן הזה של היום)
לא אכלתי או שתיתי ולא הייתי בשמש היום אבל בדרך כלל אני ככה (כאילו לא אוכל או שותה בזמן הזה של היום)
אנונימי
גם אני
כי רק הרגע קמתי
כי רק הרגע קמתי
תכניס משהו מתוק לפה, תעלה את הסוכר. ותתנוח
תאכל משהו ותשתה מים
כמה שעות ישנת?
כמה שעות ישנת?
שואל השאלה:
6 שעות
6 שעות
אנונימי
תיקח איזה משהו מתוק ומים ותצא קצת לשמש תסתובב יעשה לך טוב
באותו הנושא: