5 תשובות
כןן גם אניי
כנל
"כולם" לא כולם זה מה שאת חושבת, יש אנשים שמעמידים פנים שטוב להם אבל בעצם לא ותאמיני לי להמון אנשים לא טוב כרגע
כי את עסוקה בלצפות בהם חיים את החיים
אז תחגגי קצת