10 תשובות
כן, מובן.
בוודאי, אבל לרוב זה שקט נעים
נראה לי שזה הגיל ההגיוני לזה לחחח
מה עושים אם כל החיים אין קראש?
אולי זה סתם רצון או חשק לזוגיות מה שיש לך
אולי זה סתם רצון או חשק לזוגיות מה שיש לך
אנונימית
כן
כן אבל זה שלווה
שואל השאלה:
זה כן שלווה והכל אבל קשה להתרגל לזה
זה כן שלווה והכל אבל קשה להתרגל לזה
אנונימית
אל תדאגי עוד קצת יהיה עוד קראש חדש
מוצאים תחליפים אחרים שמרגשים אותך
אל תסתמכי על זה בשביל להרגיש בהיי בחיים
אל תסתמכי על זה בשביל להרגיש בהיי בחיים
להפך, אין לי קראש ואני מרגיש חופשי רצח
באותו הנושא: