10 תשובות
שואל השאלה:
היא כן היא הכי תורמת לגביהה וגם גנטיקה
אנונימית
שואל השאלה:
אז בוא תסביר לי איך אני 145 והגובה שאני אמורה להיות 158
אנונימית
מה שבעיקר משפיע זה שינה תזונה וגנים.
בקשר לשינה, את צריכה לשעון בשעות שהורמוני השינה פועלים.
הם פועלים בשיאם מ22:00 עד 2:00.
וממשיכים גם למשך גל הלילה.
זה למה אם תעשי רק לילות לבנים ותשני בבקרים סביר להניח שלא תגבהי הרבה וזה גם ממש לא בריא.
עדיף ללכת לישון ב22 ולקום ב6 למשל.
אם את לא מצליחה ב22 אז תלכי לישון כמה שיותר מוקדם כדי שתרוויחי כמה שיותר מההורמון
(אני מכיר חברים שניסו לישון בשעות האלה וגם אני שניסיתי וכל מי שעשה את זה היה בגביהה, זה עובד.
כדאי לשלב גם תזונה בריאה ונכונה זה גם חשוב)
כן אבל בעיקר גנטיקה
שואל השאלה:
אבל איך זה פועל רק בלילה
אנונימית
נכון שגנטיקה לוקחת תפקיד מרכזי בגובה אבל זה לא אומר שהשינה והתזונה שלך לא תעזור.
זה יכול לתת בוסט אם מקפידים לאורך זמן.
אם זה היה רק גנטיקה אנשים לא היו עוקפים את הגובה של ההורים שלהם ביותר מסנטימטרים בודדים
כן זה משנה
אדם צריך לישון שינה של לילה, היא הכי חשובה לנו
ממליץ לשמוע את הרב אשרוב בקטע הזה
^^^
ככה זה עובד
הלילה זה הזמן לישון זה מה שהגוף רגיל וזה מה שבריא לו.
שריר נבנה בלילה
גובהים בלילה
מתאוששים בלילה.
זה דווקא בלילה לא דווקא כשישנים.
נכוו שיש גם השפעה מסוימת כשזה לא בלילה אבל זה לא אותה הרמה
בדיוק מה שיאיר אמר
ורצוי להשאיר חלון פתוח תמיד ולא להיות בחדר חנוק וסגור זה לא בריא
וכמה שיותר חושך יותר טוב
שואל השאלה:
למה? אני תמיד בחדר חנוק לא קרה כלום
אנונימית
התחברות ל