7 תשובות
כי אנחנו גדלים בעיקר כשאנחנו ישנים וכזה
ההורמון של הגדילה מופרש רק בשלב מסוים של השינה ואם לא ישנים מספיק זה לא יקרה
הורמון גדילה (סוֹמָטוֹטרוֹפִּין), הורמון שמופץ רק כשישנים והוא גורם לנו לגבוה, לכן מי שישן טוב יותר נוטה להיות גבוה יותר בממוצע מאחרים.
בנוסף, כשישנים אז רקמות העור והבשר מתחדשות מהר יותר ואז אתה גם נראה יותר גבוה.
כי ככה יותר קל לגוף לצמוח
יש דופמין שיוצא בלילה
אנשים עם גנים טובים
כן טוב תכלס בפועל תלוי מה הגיל שלך אם זה גיל נעורים כזה 13/18 צריך לישון גג 9 שעות ביום וההורמון שמופרש גורם לך לגבוה אני יודע שזו חו השאלה אבל בפועל זו השאלה שמגיעה אחרכך
(;