70 תשובות
לא חושב שיש כזה
"את מסכנה"
טונה אמר: "החיים הם לא סרנגה,לא הכל חלק."
ovuvwevwevweonitweweweobumuvosas
אנונימי
למטבע יש 2 צדדים זה נכון , אבל לקובייה 6....
אנונימית
הייתי פעם אחת לחוצה לצאת לאימון ועצבנית (גרה עם סבתא)
לא מצאתי את הבגדים של האימון (חליפה)
ואז התחלתי טיפה להרים את הטון וסבתא שלי הרגישה אשמה (שעד עכשיו יש לי מצפון על זה)
ואז אמא שלי אמרה לי כשהייתי אצלה "אני אהיה פה עוד הרבה שנים כנראה אבל סבתא שלך לא בטוח" וזה גרם לי כל כך לחשוב שוב ומאז חא העזתי להרים עלייה את הקול אפילן קצת
לא מצאתי את הבגדים של האימון (חליפה)
ואז התחלתי טיפה להרים את הטון וסבתא שלי הרגישה אשמה (שעד עכשיו יש לי מצפון על זה)
ואז אמא שלי אמרה לי כשהייתי אצלה "אני אהיה פה עוד הרבה שנים כנראה אבל סבתא שלך לא בטוח" וזה גרם לי כל כך לחשוב שוב ומאז חא העזתי להרים עלייה את הקול אפילן קצת
אנונימית
nanikanananikanadarekarakikoeta
watashiwakissuinonihonjindesu
okorinochikaragawakaranaikaraka
karakawaretarimoshinaidesu
konomamanarawatashiwasonomamatsuzukeru
tomarazukanarazuowaransemasunde
okorinochikaragawakaranaikarasa
karakawarerunowaomaedake
שזה משפט ביפנית שאומר "אתמול אכלתי חומוס והיה טעים"
ולשאלה: הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני עשרים שנה, אבל הזמן השני הכי טוב הוא עכשיו.
שזה אומר שתמיד היינו רוצים להתחיל להתאמן על דברים מוקדם כדי שעכשיו נהיה ממש טובים, אבל בגלל שאי אפשר לחזור אחורה בזמן כדאי להתחיל עכשיו ואף פעם לא מאוחר
watashiwakissuinonihonjindesu
okorinochikaragawakaranaikaraka
karakawaretarimoshinaidesu
konomamanarawatashiwasonomamatsuzukeru
tomarazukanarazuowaransemasunde
okorinochikaragawakaranaikarasa
karakawarerunowaomaedake
שזה משפט ביפנית שאומר "אתמול אכלתי חומוס והיה טעים"
ולשאלה: הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני עשרים שנה, אבל הזמן השני הכי טוב הוא עכשיו.
שזה אומר שתמיד היינו רוצים להתחיל להתאמן על דברים מוקדם כדי שעכשיו נהיה ממש טובים, אבל בגלל שאי אפשר לחזור אחורה בזמן כדאי להתחיל עכשיו ואף פעם לא מאוחר
אם תמשיכי להסתכל על איך את נראית ואיך את מרגישה החיים יעברו נגד עינך
גם משפט של טונה: "דאגה לא הצילה אף אדם מאף צרה היא רק תקח ממך שמחה"
ממש נכון לגבי מאוד התחברתי אליו
ממש נכון לגבי מאוד התחברתי אליו
כשאתה מבולבל, זרת אל על
את בוחרת איך לחיות את החיים שלך
סופרקאליפרגליסטיקאקספיאלידושס
את ביסקסואלית
הביו שלי מכיל כאלו, יש לי עוד רק שאין מקום להכניס
ישלי חרדה חברתית וחברה שלי שיש לה גם והיא הצליחה להתגבר על זה אמרה לי מה שנראה לנו ככ מפחיד ומשמעותי בשביל אחרים זה בכלל לא משנה
"את מפלצת"פשוט התחלתי להוכיח להם את זה
אין
התנפחת
אתה מפסיד באמת רק שאתה מוותר
אנונימי
אנחנו כולנו ווינרים, אל תשכחו, מתוך 60 מיליון תאי זרע שהיו באשך של אבא שלכם רק אתם הגעתם לביצית
אנונימי
וואו יש מלא יותר מדי אני יומר 3 בעיקרון יש לי 10 משפטים . 1. "מי שלוקח סיכון והולך רחוק מגלה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע " 2. " בעזרת האבר אנו בוחרים מהעתיד , בעזרת העתיד אנו בוחרים מי האבר . זו תורת היחסות.
לקחת הכול בקלות
ואף אחד לא זוכר את מה שקרה לך כולם עסוקים בעצמם
ואף אחד לא זוכר את מה שקרה לך כולם עסוקים בעצמם
אה סליחה שכחתי משפט אחד " כישלון זה היזדמנות להתחיל מחדש בדרך חכמה יותר"
אז מי האיבר שבחרת?^^^
אנונימי
מי שמפחד מהמוות מפחד מהחיים/ מי שמפחד למות מפחד לחיות
אנונימי
"אם הייתי אתה הייתי מתאבד"
על ידי כמעט כל ילד בכיתה שלי כשהייתי ביסודי.
על ידי כמעט כל ילד בכיתה שלי כשהייתי ביסודי.
לאף אחד לא הכפת מימני :)
ו "איך האדם שאני רוצה להיות היה עושה את הדברים שאני עומדת לעשות?"
ו "איך האדם שאני רוצה להיות היה עושה את הדברים שאני עומדת לעשות?"
תהנה מהחיים כל עוד אתה חי
פשוט שימי ז*ן:) וכמה שזה נכון
כולם צבועים אבל את יותר
אין דבר כזה נכון ולא נכון
אם לא נצחק נמות
לפעמים הפחד להצליח יותר גדול מהפחד להיכשל
"חיים רק פעם אחת, נצלי אותם נכון, אל תשאירי חרטות ואל תבזבזי את זמן שלך על דברים שלא שווים את זה"
"החיים לא קלים ולא קשים הם מה שתבחרי לעשות מהם"
"ההבדל בין בית ספר לחיים שבבית ספר אתה לומד שיעור ואז מקבל מבחן, בחיים את מקבל מבחן שמלמד אותך שיעור"
3>>
"החיים לא קלים ולא קשים הם מה שתבחרי לעשות מהם"
"ההבדל בין בית ספר לחיים שבבית ספר אתה לומד שיעור ואז מקבל מבחן, בחיים את מקבל מבחן שמלמד אותך שיעור"
3>>
"את יודעת מה? לכי לעזאזל."
זה היה יותר ההקשר והאדם שאמר את זה מאשר המשפט עצמו.
זה היה יותר ההקשר והאדם שאמר את זה מאשר המשפט עצמו.
שימי זין
"אם אתה לוקח הלוואה אתה משלם אותה במשך 30 שנה
אבל אם אתה שודד בנק אתה יושב בכלא רק 10 שנים"
שינה לי את החיים
אבל אם אתה שודד בנק אתה יושב בכלא רק 10 שנים"
שינה לי את החיים
"חיים רק פעם אחת" "על החיים ועל המוות"
אז לא עברת מספיק
התלהבת ניראה לי שקיבלת 100 במבחן
התלהבת ניראה לי שקיבלת 100 במבחן
בסופר בקבוק מים יעלה שלושה שקלים, בחנות מכולת חמישה שקלים, ובמטוס עשרה שקלים.
הבקבוק זהה בכל המצבים, מה שמשנה זו הסביבה, תבחר/י את הסביבה שבה ערכך הכי גבוה.
המשפט הזה פשוט שינה לי את הדרך חשיבה כי תמיד הייתי סוג של שונה מכולם ונחשבת ממש חכמה אבל יחסית צחקו אליי בגלל זה ואז אמא שלי אמרה לי משפט כזה בערך, ומאז אני שמה לב איפה יותר מעריכים אותי ואיפה פחות וזה פשוט שינה אותי לגמרי, והפסקתי לרדוף אחרי אנשים שלא מעריכים אותי וסביבה שכזו ומצאתי לעצמי סביבות עם אנשים שמעריכים אותי יותר ומתנהגים אליי, כמו הבקבוק במטוס
הבקבוק זהה בכל המצבים, מה שמשנה זו הסביבה, תבחר/י את הסביבה שבה ערכך הכי גבוה.
המשפט הזה פשוט שינה לי את הדרך חשיבה כי תמיד הייתי סוג של שונה מכולם ונחשבת ממש חכמה אבל יחסית צחקו אליי בגלל זה ואז אמא שלי אמרה לי משפט כזה בערך, ומאז אני שמה לב איפה יותר מעריכים אותי ואיפה פחות וזה פשוט שינה אותי לגמרי, והפסקתי לרדוף אחרי אנשים שלא מעריכים אותי וסביבה שכזו ומצאתי לעצמי סביבות עם אנשים שמעריכים אותי יותר ומתנהגים אליי, כמו הבקבוק במטוס
חיים רק פעם אחת
"את צריכה להפסיק לצאת מנקודת הנחה שכולם יותר טובים ממך."
אנונימית
את נמוכה ....
לא אמרו לי את זה, שמעתי את זה בשיר.
"didn't have a dime but i always had a vision"
"לא הייתה לי אגורה אבל תמיד היה לי חזון"
"didn't have a dime but i always had a vision"
"לא הייתה לי אגורה אבל תמיד היה לי חזון"
"הלוואי שהייתי את"
גרם לי להבין שאנשים לא מכירים אותי באמת.
גרם לי להבין שאנשים לא מכירים אותי באמת.
90% מהחיים זה ביטחון עצמי העניין בביטחון עצמי הוא שאף אחד לא יודע אם בוא מזויף או לא
מי שמשחק באש נשרף
https://www.youtube.com/shorts/on52wrn70d4
1.אכלת כאפה שהבנת שאכלת כאפה
2.תרקוד על אלף חתונות אתה לא תרקוד על לוויה
3.אמר אמר המלך מזמן על הזין שלי כולם על הזין שלי כולם
2.תרקוד על אלף חתונות אתה לא תרקוד על לוויה
3.אמר אמר המלך מזמן על הזין שלי כולם על הזין שלי כולם
"לעשות לך העתק של התמונות מהאולטרסאונד?"
"זווית אלפא שווה 147 מעלות"
nobody belive in you, you lost agein and agein and agien the light is לא יודע but you stile look on yout dream reviw it every day and say yourshelf uts not over until i win
"את בוחרת אם להיות בינונית או מעבר, בעולם יש הרבה בינוניים שהתעצלו ולא העזו לנסות ולהתאמץ, את יכולה להיות אחת ממיליונים או משהו מעבר, את יכולה לממש את הפוטנציאל המרבי שלך, את יכולה. השאלה היא אם תעשי את זה או תוותרי מראש"
אנונימית
אמרו לי שאני שמנה ושיש לי גוף עקום
"את צריכה להפסיק להשוות את עצמך לאחרים, לנסות להיות הגרסה הכי טובה של עצמך"
אנונימית
"נגמר השוקולד"
אל תשקיעי במתמטיקה בכיתה ה זה לא חשוב
ומשם לא השקעתי עד שמישהו ניער אותי בכוח
ומשם לא השקעתי עד שמישהו ניער אותי בכוח
"לא כואב לך לא להיות מוצלחת בכלום?"
אנונימית
אין כזה דבר יום רע יש יום טוב שאתה הופך אותו לרע
"אם תמשיכי ככה, ינצלו את הטוב לב שלך, ואת תשארי מאחור."
"את תמימה מדי.."
"אם לא תאהבי את עצמך לא תצליחי להשיג חברים".
"את תמימה מדי.."
"אם לא תאהבי את עצמך לא תצליחי להשיג חברים".
תחיי את החיים שלך כמו שאת רוצה ולא כמו שאחרים מצפים ממך
סתם זה לא שינה לי את החיים אבל הלוואי שכן
סתם זה לא שינה לי את החיים אבל הלוואי שכן
כולם צבועים, יש כאלה שיותר ויש כאלה שפחות ויש אנשים שרואים הכל ולא מבינים כלום
יש אנשים שבאים לעבודה
ויש אנשים באים לעבוד
ויש אנשים באים לעבוד
לא משפט אבל ציטוט
" כולנו גאונים. אבל עם
תשפוט דג על יוכולתו לתפס על עץ הוא ייחיה
את כל חייו במחשבה שהוא טיפש"
" כולנו גאונים. אבל עם
תשפוט דג על יוכולתו לתפס על עץ הוא ייחיה
את כל חייו במחשבה שהוא טיפש"
לפעמים רק כשאתה מתרחק מבן אדם אתה מבין כמה חרx הוא היה
את שמנה
זה לא היה 6 מיליון
הארי סטיילס קיים
לא אמרו לי את המשפט הזה, קראתי אותו איפשהו, אבל בכל זאת:
אושר ניתן למצוא, אפילו בחושך, אם רק זוכרים להדליק את האור
אושר ניתן למצוא, אפילו בחושך, אם רק זוכרים להדליק את האור
הכל לטובה!!!!!