5 תשובות
קורה שאנשים סהרוריים לפעמים
אין ממה לפחד
אין ממה לפחד
יואו אמאלה זה קרה לי כאילו שקמתי וצעקתי הצילו הצילו הצילו כאילו באים להרוג אותי וההורים שלי חשבו שעושים לי משהו
שואל השאלה:
בחיים לא היה לי ככה
התחלתי לצרוח עליהם ואבא שלי הלך לסלון כי הוא נבהל שהתחלתי לבעוט ולעשות דברים
וזה נשמע לא לא הגיוני בכלל אני בחיים לא הייתי עושה את זה אבל זה היה מתוך שינה
בחיים לא היה לי ככה
התחלתי לצרוח עליהם ואבא שלי הלך לסלון כי הוא נבהל שהתחלתי לבעוט ולעשות דברים
וזה נשמע לא לא הגיוני בכלל אני בחיים לא הייתי עושה את זה אבל זה היה מתוך שינה
אנונימית
תמיד יש פעם ראשונה
חברה שלי עשתה קידוש מתוך שינה
באותו הנושא: