8 תשובות
להגיד לעצמך שזה לא שלך והכל בסדר
הפסד שלו
הפסד שלו
בסדר הכל טוב מה הוא קשור אלייך תעברי הלאה
להבין שזה בסדר וזה קורה ולעבור הלאה
להבין שזה בסדר, יש סיכוי שהוא מדבר עם משהי וגם אם את לא הטעם שלו את יכולה להיות טעם של משהו אחר, לקחת מזה דברים טובים ושיפה שניסית
פשוט לקבל את זה שלא כל אחד ירצה אותך
להבין שדחייה לא אומרת משהו עלייך, אלא משהו עליו ועל הטעם שלו. זה לא שמשהו בך לא טוב.
כל אחד עם טעם שונה ולדעת מה את יכולה להביא לשולחן ומה יש לך להציע ותהיי גאה בעצמך שאולי קיבלת לא אבל העיקר ניגשת ולא חזרת הביתה בתחושה של "מה אם", ניצחת את הפחד
אמאלה אחותי קודם כל כמה ביטחון אין את מטורפת דבר שני יכול להיות שהוא היה בהלם שמשהי מתחילה איתו סתם ככה והוא פחד שזה סתלבט אז הוא העדיף להגיד לך לא לייתר ביטחון דבר שלישי גם הלא שקיבלת היה על סמך שיפוט של הלם הבן אדם לא הכיר את האישיות שלך ואת מי שאת . את בסך הכל ניסית את מזלך וזה מראה שאת לגמרי חיה את החיים את לא מפחדת לנסות ויש לך ביטחון אדיר זה המתכון להצלחה בחיים וככה מפתחים ביטחון עצמי חזק כל הכבוד.
באותו הנושא: