5 תשובות
וואי וואי טוב רגע
תנשמי
תשתי
תגידי לו שזאת לא הייתה הכוונה
חשוב שהוא לא יחשוב אחרת ויצא מצב לא נעים
ודבר שני
מה קרהה
כולם מקבלים דחיות
הכי חשוב שאל תורידי מעצמך כי את מהממת !! ובסופו של דבר אם זה נועד לקרות תאמיני לי זה יקרה
ואם לא יבוא הגבר שיתייחס אלייך כמו מלכה
תנשמי
תשתי
תגידי לו שזאת לא הייתה הכוונה
חשוב שהוא לא יחשוב אחרת ויצא מצב לא נעים
ודבר שני
מה קרהה
כולם מקבלים דחיות
הכי חשוב שאל תורידי מעצמך כי את מהממת !! ובסופו של דבר אם זה נועד לקרות תאמיני לי זה יקרה
ואם לא יבוא הגבר שיתייחס אלייך כמו מלכה
הכל טוב אז דחו אותך מה קרה? העולם לא קרס את עדיין חיה ונושמת אז הבן אדם הפסיד אותך,הפסד שלו
שואל השאלה:
זה לא זה... אני בכללי לא יודעת להתמודד עם דחייה. אני צריכה לדעת איך עושים את זה, אבל זה ממש קשה לי
זה לא זה... אני בכללי לא יודעת להתמודד עם דחייה. אני צריכה לדעת איך עושים את זה, אבל זה ממש קשה לי
אנונימית
למה לא אמרת שזה לא מה שהתכוונת
זאת לא הראשונה ולא האחרונה, לומדים להתמודד עם הזמן.
באותו הנושא: