6 תשובות
שואל השאלה:
אין לי עצבים
אז זהו שאני לא בבית ספר וזה מה שעושה את זה גרוע יותר
לא להכיר בה ולעבור לפורטוגל ולדבר שם גרמנית
וואי מצער לשמוע...שימי פס על כולם...מאחל לך רק טוב כל החיים אמן
גם עליי עוד פעם חרם צריך למצוא את האנשים שטוב לך איתם ולשים פס על החיים ועל החאות שעושים עליך חרם גם אני עברתי והבנתי שאין מה לעשות והיום יש לי המון חברים צריך ביטחון עצמי גם שאין לי בגלל זה ממש עלה הביטחון העצמי
לעבור בית ספר!!! אותי זה הציל, בטוחה שאת מדהימה
אני עברתי חרם ויש לי צלקת מזה עד היום יש לי בעיות תקשורת עם אנשים ואני לא סומך על אף אחד במאה אחוז וקשה לי להיפתח מציע לך לעבור בית ספר ולבטוח באנשים שאת חושבת שהם טובים כלפייך לפני שתגמרי כמוני
אנונימי